کد خبر: 182
تاریخ انتشار: 29 دسامبر 2018 - 09:33

آغاز پیش ثبت نام سال 99 – 98

پیش‌دبستان و دبستان علامه امینی؛  پیش ثبت نام سال 99 – 98 پیش‌دبستان و دبستان علامه امینی (ره) آغاز شد.

 

لینک مستقیم پیش ثبت نام

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و با اتکال به خدای مهربان و شکر او از استقبال بی نظیر اولیاء محترم ، برای آموزش وپرورش نونهالان پسر عزیزمان، مجموعه ی آموزشی دبستان و پیش دبستان علامه امینی ره در سال جاری 98-97 از 15 دی ماه اقدام به پیش ثبت نام و مصاحبه نموده است .

همانطور که قبلا نیز اعلام شده، سال قبل ثبت نام ازبین حدود 300 متقاضی آزمون ورودی دبستان علامه امینی فقط امکان ثبت نام از تعداد محدودی از گلهای عزیزمان میسر گردید و شرمنده ی تعداد بسیاری ازعزیزانی که تمایل به ثبت نام داشتند گردیدیم وقول مساعدی به این بزرگواران برای سال 98-97 داده شد.

بدینوسیله اعلام میدارد به دلیل استقبال شما بزرگواران از اهداف و چشم اندازها ، بافت فرهنگی و مذهبی خاص دبستان علامه امینی به روش میزان متاسفانه محدودیت پذیرش  در سال جاری نیز برقرار میباشد وبه شرح ذیل اعلام میگردد:

در پایه های پیش دبستان 1 و 2 حداکثر 30 نفر

در پایه های اول تا سوم  هر پایه 7 نفر

پایه چهارم و  پنجم 8 نفر

پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام در سایت کد رهگیری پیامک خواهد شد و حداکثر تا ده روز کاری جهت تنظیم وقت ملاقات برای مصاحبه با شما تماس گرفته خواهد شد   بدیهی است عدم حضور شما در وقت ملاقات یاد شده به منزله انصراف بوده و امکان زمانبندی ملاقات بعدی وجود ندارد. در صورت عدم تماس روابط عمومی با شما پس از فاصله زمانی ده روز خواهشمند است با تلفنهای واحد دبستان تماس حاصل فرموده وخواهشمند است اطلاعیه ها و زمانهای مراجعه را به خاطر بسپارید. با تشکر فراوان

توضیح لازم ضروریست که دبستان علامه امینی ره با همکاری و راهنمایی موسسه محترم هدایت میزان ، خصوصا جناب آقای دکتر آیت اللهی و جناب آقای علی اکبریان و به روش بسیار مجرب ،علمی ، مورد تایید و توصیه شده ی شورای عالی آموزش و پرورش موسوم به ” روش میزان ” فعالیت مینماید واولیاء محترم که خسته و دلزده از روشهای سنتی میباشند از این روش با نشاط وجذاب و علمی بسیار استقبال نموده ونونهالان عزیزمان با مدیریت و نیروهای بسیار توانمند و آموزش دیده ی این روش پر نشاط و اکتشافی مطالب را یاد میگیرند.

نکته ی مهم : عزیزانی که از مدیریت محترم دبستان میزان معرفی نامه ارائه نمایند بدون تشریفات ثبت نامی در اولویت  ثبت نام قرار خواهند گرفت.

(برای مشاهده تفاوت روش میزان با سایر روشها کلیک کنید)

مکان دبستان و پیش دبستان پسرانه ی علامه امینی ره منطقه 5  در خیابان بلوار فردوس شرق خیابان ابراهیمی شمالی  و در ساختمانی به مساحت 700متر و زیربنای 1000متر مربع با دو حیاط اختصاصی و امکانات کامل شامل سالنهای مختلف ، اتاق بازی و پژوهش  و …  میباشد. ستاد ثبت نام جهت رزرو ثبت نام به سایت  www.elementaryschool.allameamini.org  مراجعه فرمایید  محل دبستان علامه امینی (بزرگراه شهید ستاری ، بلوار فردوس شرق  ابراهیمی شمالی پلاک 14  و با شماره تلفنهای 44001014 و 44001013  و 44001012  می باشد لذا اولیاء محترم جهت هرگونه پاسخگویی به سوالات فقط با ستاد ثبت نام تماس یا به محل دبستان مراجعه داشته باشند. با تشکر)

برای تکمیل فرم رزرو ثبت نام کلیک کنید

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بلوار آیت الله کاشانی، خیابان شهید پژوهنده (شاهین جنوبی)، روبروی پارک ساحل ، بن بست آرین ، پلاک ۱۴

شماره های تماس: ۴۴۰۰۰۱۱۲ و ۴۴۰۰۲۸۱۰ و ۴۴۰۰۲۳۶۳

نمايش نقشه | نقشه سايت