کد خبر: 1417
تاریخ انتشار: 29 اکتبر 2023 - 00:55

اردوی سرزمین روشانو

به سرزمین شگفت انگیزِ روشانو خوش آمدید!

اینجا یه شهربازیِ تخصصیِ حرکتی مهارتی هست. یه سرزمین پر از قصه ها و ماجراهای مختلف. سبک زندگی‌های ما باعث شده بچه ها خیلی خیلی کمتر از قبل تحرک داشته باشند و این مسئله باعث بروز مشکلات زیادی توی سلامت جسمی اون ها و آینده شون می شود. سرزمین روشانو به خاطر همین مسئله شکل گرفته. یه سرزمین جذاب و پر از بازی، برای تفریح و هیجان و حرکت بچه ها.

بچه ها به حرکت نیاز دارن!

خیلی از پدر و مادرهای امروزی، دوره ی کودکی و نوجوانی شان را متفاوت از بچه های امروزی سپری کردند. دورانِ پر از حرکت و جست و خیز. یا توی خانه های بزرگ، یا توی کوچه و با بچه های محل. به خاطر دارید؟ اما بچه های امروزی درگیر خانه های آپارتمانی و کوچک شدند، خبری از بازی با بچه های محل نیست و جای همه این ها را موبایل و تبلت و کامپیوتر و کنسول های بازی گرفته اند!
اینطوری بود که ماجرای شهربازی های حرکتی و مهارتی شروع شد. جریانی که از سال 2014 به صورت جدی توی دنیا شکل گرفت و برند های معتبر و بزرگی در این حوزه شکل گرفتند. موج تغییر شهربازی های قدیمی و بدون تحرک، چند ساله که در دنیا شروع شده تا شهربازی ها به جای هیجان کاذب و بدون حرکت، به محلی برای هیجان واقعی و تحرک و شادی بچه ها تبدیل بشوند.

دانش آموزان عزیز دبستان علامه امینی هفته دوم آبان لحظات زیبایی را در این سرزمین آفریدند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بلوار آیت الله کاشانی، خیابان شهید پژوهنده (شاهین جنوبی)، روبروی پارک ساحل ، بن بست آرین ، پلاک ۱۴

شماره های تماس: ۴۴۰۰۰۱۱۲ و ۴۴۰۰۲۸۱۰ و ۴۴۰۰۲۳۶۳

نمايش نقشه | نقشه سايت