کد خبر: 79
تاریخ انتشار: 22 ژوئن 2017 - 08:53

معرفی پیش‌دبستان و دبستان علامه امینی

پیش‌دبستان و دبستان علامه امینی: سخن آغازین با شما اولیاء گرامی؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بنابر پیشنهاد اولیاء محترم و پافشاری این عزیزان مبنی بر ایجاد یک پروسه ی تربیتی کامل برای تربیت کارآمد و موثرفرزندان عزیزمان ، با توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه  و با تصویب شورای آموزشی مجموعه ی پر افتخار علامه امینی ، تصمیم بر این شد که در سال تحصیلی 96 برای آموزش وپرورش نونهالان پسر عزیزمان، مجموعه ی آموزشی دبستان و پیش دبستان علامه امینی(ره) را با اتکال به خدای مهربان افتتاح نماییم .

انشالله این مجموعه نیز همانند دبیرستان علامه امینی که دغدغه ی همیشگی آن تربیت نیروهای متخصص مومن بوده است در شهر تهران درخشان باشد. انشاء الله.

 

 

توضیح لازم ضروریست که دبستان علامه امینی(ره) با همکاری و راهنمایی موسسه محترم هدایت میزان ، خصوصا جناب آقای دکتر آیت اللهی و جناب آقای علی اکبریان و به روش بسیار مجرب، علمی، مورد تایید و توصیه شده ی شورای عالی آموزش و پرورش موسوم به ” روش میزان ” آغاز به کار خواهد نمود  و نونهالان عزیزمان با مدیریت و نیروهای بسیار توانمند و آموزش دیده ی این روش پر نشاط و اکتشافی مطالب را یاد خواهند گرفت.

نکته ی مهم: عزیزانی که از دبستان میزان معرفی نامه ارائه نمایند بدون تشریفات ثبت نامی مستقیما ثبت نام خواهند شد.

برای مشاهده‌ی سایت میزان به سایت  www.hedayatmizan.ir مراجعه فرمایید.

 

( برای مشاهده ی تفاوت روش میزان با سایر روشها کلیک کنید )

 

مکان دبستان و پیش دبستان پسرانه ی علامه امینی ره منطقه 5  در خیابان بلوار فردوس شرق خیابان ابراهیمی شمالی  و در ساختمانی به مساحت 700متر و زیربنای 1000متر مربع با دو حیاط اختصاصی و امکانات کامل شامل سالنهای مختلف ، اتاق بازی و پژوهش  و …  میباشد. ستاد ثبت نام جهت رزرو ثبت نام به سایت www.allameamini.org مراجعه فرمایید  محل دبستان علامه امینی (بزرگراه شهید ستاری ، بلوار فردوس شرق  ابراهیمی شمالی پلاک 14  و با شماره تلفنهای 44001014 و 44001013  و 44001012  می باشد لذا اولیاء محترم جهت هرگونه پاسخگویی به سوالات فقط با ستاد ثبت نام تماس یا به محل دبستان مراجعه داشته باشند. با تشکر)

لازم به ذکر است دبستان به مدت 2 ماه تا پایان خردادماه تحت بازسازی و زیباسازی قرار خواهد گرفت.

 

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بلوار آیت الله کاشانی، خیابان شهید پژوهنده (شاهین جنوبی)، روبروی پارک ساحل ، بن بست آرین ، پلاک ۱۴

شماره های تماس: ۴۴۰۰۰۱۱۲ و ۴۴۰۰۲۸۱۰ و ۴۴۰۰۲۳۶۳

نمايش نقشه | نقشه سايت